0 oy

I. Glikoliz, oksijenli ve oksijensiz solunum reaksiyonlarında aynıdır. II. Glikoliz sonucunda oluşan pirüvik asit oksijenli solunumda sitoplazmada birikerek başka reaksiyonlara girmez. Yukarıda oksijenli ve oksijensiz solunum ile ilgili verilenler için ne söylenebilir?

Yalnız I doğru

Yalnız II doğru

Her ikisi de doğru

Her ikisi de yanlış

Biyoloji - 7 kategorisinde (1.2k puan) tarafından

1 cevap

0 oy

Biyoloji - 7 dersi için bu sınav sorusunun cevabı :

Yalnız I doğru

(960 puan) tarafından
29,479 soru
29,640 cevap
2 yorum
2,447 kullanıcı